Login



Statistici
Chestionar de Evaluare a Satisfacţiei Clientului
Preocuparea noastra permanenta de a livra produse de calitate s-a concretizat in implementarea Sistemului de Management al Calitatii si de Mediu conform SR EN ISO 9001:2001 respectiv 14001:2005. Scopul acestui chestionar este de de a afla care sunt aşteptările Dvs. referitoare la serviciile prestate şi produsele furnizate de TREIRA şi cât sunteţi de mulţumit/nemulţumit.
Nume:
Invalid Input
Funcţia:
Invalid Input
Firma:
Invalid Input
Tel.:
Invalid Input
Vă rugăm să menţionaţi grupa în care se încadrează produsele comandate de dumneavoastră:









Invalid Input
Cum aţi aflat de produsele/serviciile noastre ?



Invalid Input
Vă rugăm să evaluaţi gradul de satisfacţie referitor la fiecare dintre factorii menţionaţi mai jos.
1. Cum apreciaţi colaborarea generală cu TREIRA?
Răspuns:
Invalid Input
2.Cât de uşor este să ne contactaţi?
Răspuns:
Invalid Input
3.Cum consideraţi calitatea produselor furnizate?
Răspuns:
Invalid Input
Cum consideraţi preţurile produselor furnizate?
Răspuns:
Invalid Input
Cât de bine consideraţi că respectă TREIRA termenele convenite?
Răspuns:
Invalid Input
Cum calificaţi atitudinea personalului din TREIRA faţă de
D-voastră?
Răspuns:
Invalid Input
Ce recomandaţi să îmbunătăţim pentru creşterea satisfacţiei dvs. ca şi client al tipografiei Treira?









Invalid Input
Veţi recomanda şi altor clienţi colaborarea cu TREIRA?


Invalid Input